Antligen JUL.....

Sa var det antligen dags att fa aka hem och fira lite jul med familjen, ett hektiskt schema med 3st julaftonar att fira, lite fest med vanner och sa skall vi hinna med att jobba ocksa.......

Nar vi anda var hemma i stan passade vi pa att ga och titta pa julfirandet pa Liseberg,



Vackert som vanligt med lampor overallt....



Till och med haftiga lampor i rulltrappan......



pa vag upp till en marklig konstutstallning med lustiga figurer..



Vi passade aven pa att titta pa team surprise:s sista upptradande som var riktigt haftigt.... med bade tomtebloss och lysstavar..




Avslutar med en narbild pa alla lampor de satt upp i traden, det maste ta en stund for dem att fa dit alla:)



Sedan var det dags for den forsta julafton i Hindas... Har med min stiliga Morfar..



Min vackra fru...



Och varan nypyntade julgran (som precis blev klar pa sjalvaste julafton)




Efter god mat (alldeles for mycket)  och alldeles for manga fina klappar var det dags att fa ett par timmars somn och aka vidare till nasta julafton,




Det var fullt os har med, (speciellt pa den har lilla rackaren)



Som tyckte pappret var roligare an sina julklappar..



Och som inte var sa liten langre...



Nu har vi en dags paus fran julfirandet sa vi hinner jobba lite, men imorgon skall vi ivag och fira julafton nummer tre (det ar tur att vi bada tycker om julen:)


Kommentarer
Postat av: Ann Karlsson

Tack mina älskade "barn" att jag fick ha er hemma hos mig några dagar vid jul.Hoppas ni fick en till trevlig julafton i Skåne... Jag önskar er ett riktigt Gott Nytt År och en bra resa tillbaka "hem".

Tack för alla fina julklappar

Många kramar från Sarahs mamma

2008-12-29 @ 13:15:21
Postat av: Eva

myyyyyyyyyysiga bilder =)

2008-12-29 @ 13:26:08
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Lennart Johansson

Hej

Jimmy-Sarah. prövar tillsammans med Svenne och Carita att komma in i Datans förtrollade värd,och försöker med en hälsning till Er.Tack för alla trevliga bilder från Er. Det ser ut att gå bra för Er och att ni trivs med ert nya leverne och blir Kinesierade och snart talar språket som infödingar Kram från Mormor o Morfar

2009-02-15 @ 12:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0