2009 börjar lida mot sitt slut...

Tiden går fort när man har roligt, och detta år har nog slagit alla rekord! Kan inte riktigt förstå att det är nyår redan idag igen, känns som om det var igår.
Jimmy o jag har också nu också avverkat halva vår tid i Hong Kong, dvs 1,5 år och det är otroligt vad tiden går fort. Och redan om ett år så måste vi börja tänka på vad som ska ske efter våra tre år i Hong Kong. Ska vi stanna kvar? Ska vi åka tillbaka hem till Sverige? Flytta någon annanstans?
Än så länge vet vi inte och det känns faktiskt riktigt skönt. Istället för att "spilla tid" på att planera hela tiden så ska vi se till att njuta av vårt nästa år i Hong Kong och tänkandet på framtiden får komma först om ett år! =)

Just nu befinner vi oss i Göteborg hos Jimmys föräldrar och ska också tillbringa nyåret och dagarna efter här också. Är så skönt att äntligen få vara hemma och inte göra "något". Hela skandinavien vistelse har varit enormt stressig med mycket resande och det ska bli skönt med ett par dagar ledigt tillsammans.
Jag hade en underbar "för jul" i Växjö tillsammans med familjen. Dock åkte jag på både feber och förkylning men det var skönt att få vara hemma hos mamma o bli ompysslad.
På julafton tog jag tåget från Växjö till Malmö för att möta upp Jimmy och hans familj o släkt för julfirande där nere. Det blev en riktigt mysig vit jul tillsammans med jimmys morföräldrar på för och efter middagen och jimmy's pappas släktsida på kvällen.

Idag är det nyårs afton och jag ska strax bege mig mot Bollebygd (en super liten by) ännu längre från Göteborg, men trots liten by så har dem ett systembolag där champagne o dylikt sk införskaffas inför ikväll.
Kvällen kommer tillbringas tillsammans med våra goda vänner, Magnus och Emila och kvällen kommer bli mysig o lugn med sällskapsspel och prat.

Imorgon kommer mamma upp till Gbg från Växjö och vi ska alla tillsammans ha en riktigt trevlig helg tillsammans. Dock är programmet hemligt för våra föräldrar eftersom det är vår julklapp till dem. Kommer bilder och summering nästa år istället ;-)

Vi önksar Er Alla Ett Riktigt Gott Slut På 2009 och  Ett Ännu Bättre 2010!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0