Badminton, potatisgratang och Transformers

I lordags var vi pa avskedsfest hos vara 3 svenska kompisar som dessvarre far hem till Sverige igen pa Tisdag. Det var en mycket trevligt kvall med trevliga manniskor, god dricka o pasta sallad och sa lite lounger pa vagen innan vi landade pa vart favvostalle "M1NT" - ni vet nattklubben med hajarna ;-)

Sondagen tillbringades med en lugn dag hemma och avslutades med att Jimmy och jag spelade badminton i vart clubhus i kallaren. Jimmy vann som vanligt.....men jag borjar bli battre sa nasta gang ska han allt fa se!
Sedan gick vi och storhandla - som alltid pa helgerna - och nar vi kom hem hittade jag ett recept pa http://www.ica.se/. En potatisgratang som man gor i mikrovagsugnen. Supergott!
Vi har ju ingen ugn sa jag testade mikrovagsugnen och det funkade verkligen - vilket jag absolut inte hade trott!
Potatisgratäng med färstäcke

Idag har vi jobbat lange lange bade tva...14 timmar....kanner mig jatteduktig!
Men nu ar jag antligen hemma sjalv for Jimmy har en sen "date" med var van Christoffer och sa Optimus Prime and Megatron ;-) 
Bada lamnade kontoret som tva sma killar som skulle pa kalas. Att robortar alridg slutar vara COOLA for killar!?
Jag hoppas iallafall att dem far en trevlig kvall. Nog ar jag lite avundsjuk pa dem. Jag foljde inte med pa bion for att det var sa sent - en mandag kvall kl.22-01.
Nagon annan som vill ga med mig kanske?
Den forsta filmen var ju faktiskt over forvantan valdigt bra tycker jag.



Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0