Midsommar i HK- en helt vanlig dag pa jobbet

Glad midsommar pa er allihop!
Vi saknar er massor och onskar saa att vi kunnat vara hemma i Sverige och firat med er...
Det kandes verkligen inte alls som om det var midsommar igar. Ingenting var som det brukar vara pa midsommar. Har var det en helt vanlig dag pa jobbet och vi var alldeles for trotta for att hitta pa nagot pa kvallen...Det har varit en riktigt jobbig och lang vecka pa jobbet for nu ar vi mitt uppe i hogsasongen. Alla julvaror borjar komma in i slutskedet infor avskeppning men nu borjar vi satta igang med alla julkataloger (bade Toys och BR). Det ar jattekul men det ar mycket att fixa och halla iordning pa...
En av Jimmys kategorier pa jobbet ar alla utkladningsklader. Det ar allt fran princessklanningar till hallowenklader och i bade barn och vuxen storlekar. Han har nu kopt in en massa nya coola utkladningsklader till hallowen och som vanlig sa tas det alltid foton av alla klader med modeller och gissa vad, bade jag och Jimmy stod som modeller i torsdags och fredags =) Bilderna kommer vara pa forpackningen och formodligen ocksa i hallowenkatalogen som kommer ut i host!
Min klanning var fin, men med en stor underkjol sa det kandes som om jag som ut som ett berg! Men det ar ju sa det ska vara, den ska forestalla en viktoriansk vampyr dress tror jag. Jimmy's outfit ar as cool men man ser knappt att det ar Jimmy eller vad tycker ni? ;-)



Jimmys andra outfit.



Och sa jag...Jag var inte sa duktigt pa att se skrammande ut eller gora ett "coolt" uttryck. Jag skrattade mest sa jag far nog inte sta modell nagot mer...kanske for en princess klanning men definitivt inte mer for hallowen...=(



Nej, nu ska jag ga ner och lagga mig vid poolen och inte gora nagot- simma och lasa en bok kanske. En helt perfect lordag...Ikvall blir det fest - ta igen det vi "missade" igar =)

Ha en underbar midsommar dag!
KRAMAR






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0