Nytt utseende!

Tycker Ni om det??? Jag hoppas det iallafall ;-)

Har suttit och lekt lite ikvall med olika stilmallar, it koder etc. som behovs nar man ska andra stil pa sin blogg.
Inte alls latt! Mycket fustration men envisheten tog over och tillsist blev jag "fardig" och "nojd".
Tog mig flera timmar och till mig hjalp hade jag denna hemsidan:
http://www.designadinblogg.se/
Utan den hade jag aldrig klarat mig igenom djungeln! Rekommenderas varmt.
Som ni kan se har jag ocksa andrat bakgrundbild till en bild over Hong Kongs otroligt vackra skyline.
Varje kvall klockan 20:00 ar det ljusshow i 15 min och om man star i Tsim sha tsui kan man aven hora musik i samma rytm som byggnaderna blinkar av ljus- super haftigt!

Na, nu ska vi sova for  klockan ar redan 12!
Onskar er darhemma en riktigt trevlig kvall i sommarvarmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0